Vertaile kahta eri vaihtoehtoa, kumpi sopii sinulle parhaiten. Lue FAQ. Sieltä saat vastaukset kysymyksiisi ja opit lisää teknisistä vaatimuksistamme.
Vertaile versioita |
Standard Edition * | Professional Edition * |
---|---|---|
€ 37per kk / per käyttäjä |
€ 49per kk / per käyttäjä |
|
Ydintoiminnot myyntiin ja markkinointiinHallitset kontaktit, aktiviteetit, myynnin pipelinen, projektit, dokumentit ja kalenterit. Voit segmentoida, profiloida, tehdä valintoja, tehdä kampanjoita, yms. |
||
MS Office –integraatioSaumaton integraatio kaikkiin MS Office-ohjelmiin. |
||
Mail-intergaatioSekä lähtevät että tulevat sähköpostit siirtyy suoraan SuperOfficen asiakasaktiviteeteiksi |
||
e-Learning–koulutus käyttäen SuperOffice Learning Online –palveluaWeb-pohjaisessa koulutusohjelmassa on kuvattu käytetyimmät SuperOfficen toiminnot. |
||
Datan tuonti ja vientiRajapinnat asiakastiedon tuontiin ja vientiin |
||
Web-tukiPääset FAQ-kysymyksiin mihin aikaan tahansa, saat online-tukea virka-aikana |
||
VakioraportitVoit tehdä omia raportteja käyttäen hyväksi valmiita raporttipohjia. |
||
Räätälöidyt raportitKustomoi ja laajenna SuperOffice vastaamaan tarpeitasi. |
||
Käyttäjämääriteltävät lisäkentätVoit customoida täysin SuperOfficen itsesi laajempiin tarpeisiin. |
||
SalesIntelligenceKäytä CRM-dataasi luodaksesi näyttäviä myyntiraportteja. |
||
Tietokannan sisältöTietokannassa on sekä varsinainen CRM-data että dokumenttisi |
5 GB | 10 GB |